Ion Pro

18.06.2012 22:41

 

Na jaře 2011 jsem dospěl k rozhodnutí pořídit si nový model. Protože jsem už měl určitou představu o tom jaký model chci, zvolil jsem obrácený postup. Začal jsem hledáním vhodného pohonu pro model trochu živější, než jsou čistě termické kluzáky. Hledal jsem především motor za přijatelné peníze. Nakonec jsem dospěl k čínskému Feigau, označovanému jako dobrá kopie Hackera. Motor jsem zakoupil v USA na https://www.radicalrc.com. Zvolil jsem velikost 5408413S s převodovkou 5,2:1. Regulátor jsem chtěl opravdu spolehlivý s velkou rezervou pro případně výkonnější motor. Náhodou jsem na ebay.com našel kousky od  Castle Creations.  S dopravou motoru i regulátoru pomohl kamarád pracující v USA. Nyní byl na řadě model a po nepříliš dlouhém rozhodování jsem jej objednal a tak se v květnu na mém stole ocitla krabice s Ionem od p. Paláčka, tedy prověřená klasika.

 

Ion není nutné blíže představovat...

 

Jenže mé studijní zaneprázdnění způsobilo, že tímto vše skončilo a já se ke stavbě nedostal.

Zlom nastal přesně po roce a já jsem těsně před dokončením modelu. Vlastně jen čekám na vrtulový kužel (bez díry) a přitom řeším upevnění regulátoru a pohonného akumulátoru.

Zatím tedy vybavení modelu:

motor:                             Feigao 5408413S + převodovka 5,2:1

regulátor:                        Castle Phoenix ICE Lite 100

akumulátor:                     ZIPPY Flightmax 40C 3000mAh

servo výškovky:               Hitec HS-125MG

serva křidélek a klapek:    Hitec HS-82MG